piątek, 18 września 2015

Wiersz "Ile czasu jeszcze"

Zabójstwo sztuki,
morderstwo wolności,
śmiertelne suki,
przesilenie wierności.
Ile czasu jeszcze...

Brak ideałów,
zniszczenie świadomości,
karki panów,
przetrącone kości.
Ile czasu jeszcze...

Pusta spuścizna,
przerażeni starsi,
tylko stęchlizna,
rozerwana na piersi.
Ile czasu jeszcze...

Grożą wyroki,
wszystko nielegalne,
kochany, słodki,
serce dłonią obłapiane.
Jak długo...

Zapraszam również na poprzedni wiersz:
Wiersz "Portret z głupotą i nienawiścią w tle".

1 komentarz:

  1. Elegancko rozwijasz swój blog. :) Bardzo mi odpowiada, że przeplatasz wiersze różnymi innymi formami w wykonaniu innych artystów.

    Dzięki za uznanie mojego wiersza za podobny do tekstu grupy Turbo. :) Jako, że uwielbiam heavy metal i wiele jego podgatunków czy odmian to wiele dla mnie znaczy.

    Życie jako bard to raczej dość trudna rzecz. Choć parę lat temu miałem chwilę, gdy chciałem zostać jakby współczesnym minstrelem, truwerem.

    Pozdrawiam i Weny życzę!

    OdpowiedzUsuń