poniedziałek, 9 listopada 2015

Wiersz "Ślizgawka"

Klucz odpowiednio odegranych utworów
jak wiatr pod skrzydła szybowca.
Śmiertelny taniec odegrany
na tafli letniego lądolodu.
Stopionego do centymetra
wytrzymałości.
Tarcie suchym czołem
po tafli zmiennego społeczeństwa
i ostatnie wersy najpiękniejszych ballad
wyśpiewanych dla niej.
W języku rozumianego przez wszystkich
skrytego jak Nibiru.
Ze mną zostań już na zawsze.
Ty tylko od śmierci mnie chronisz.
Wiem, że na jedno pozwalasz.
Zgoń, albo strzel.
Z czego tylko chcesz.
Poezjo.

---------------------------------------------

Jeżeli wiersz się podobał to obserwujcie i polecajcie dalej. W ten sposób motywujecie. :)

Zapraszam również na poprzedni wiersz:

4 komentarze:

  1. Pewnie się powtórzę, bardzo podoba mi się sposób w jaki dobierasz niektóre porównania, bo jak na mój gust są świeże i wyrażające sporo. Plus masz jeśli o ten wiersz chodzi także o elementy wiedzowe, mam na myśli nawiązanie do Nibiru.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo możliwe, na pewno znakomicie się rozwiniesz pracując w ten sposób, sam pomysł to jeszcze nie gwarant sukcesu wiersza, jakiegoś zachwytu ze strony odbiorców.

    Wiesz, niektórzy ludzie mają problem z ogarnięciem jakichś podstawowych spraw dotyczących świata. Ja słyszałem pierwszy raz o Nibiru u Pablopavo.

    Ano podobają się i to bardzo Twoje wiersze. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobre słowa odnośnie pasji zostawiłeś u mnie. Zawsze możesz rozwijać się w obszarach wiedzy, które Cię interesują.

    A proszę bardzo za pochwały. :)
    Również Weny zacnej życzę.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. 34 years old Project Manager Isahella Royds, hailing from Angus enjoys watching movies like "Flight of the Red Balloon (Voyage du ballon rouge, Le)" and Air sports. Took a trip to Archaeological Site of Atapuerca and drives a Ferrari 340 MM Competition Spyder. przejscie na strone internetowa

    OdpowiedzUsuń