piątek, 8 września 2017

Wiersz "Oddech śmierci"

Uspokój się,
szepnę Ci coś.
Prosto do uszka.
(śmieje się)

Zwolnij oddech,
zwolnij serduszko,
przepływ krwi też,
(przyrządy alarmują)

Tracisz świadomość,
ale to dobrze.
Czuj me chłodne dłonie.
Oj czujesz kochany.

Oj nieposłuszny!
Nie patrz w stronę światła!
Tyś nieposłuszny był i
idziesz do piekła...
---------------------------------------------

Jeżeli wiersz się podobał to obserwujcie i polecajcie dalej. W ten sposób motywujecie. :)

Zapraszam również na poprzedni wiersz:
Wiersz "Maść na cierpienie"

7 komentarzy:

  1. Ciekawy.
    Ma fajny klimat ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za uznanie dla mojego wiersza. Właśnie wróciłem znad morza z pewną ilością wierszy, nie wiem tylko czy równie udanych. :)

    Można powiedzieć, że Twój wiersz w jakieś mierze łączy się z moim, najpierw Śmierć, a potem cmentarz. Przynajmniej tak to czuję.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z taką interpretacją mojego wiersza. Chciałem właśnie ukazać zwykły przedmiot, który może w niezwykły sposób wpływać na nasze życie.

    Dzięki za uznanie. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Write more, thats all I have to say. Literally, it
    seems as though you relied on the video to make your point.
    You definitely know what youre talking about, why throw away your intelligence on just posting videos to your site when you could be giving us
    something enlightening to read?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry wieczór!!!
    Wiersz bardzo mi się spodobał, aczkolwiek jest bardzo straszny!!! Bardzo realistyczny. Właśnie szukam jakiegoś wiersza by się nauczyć na pamięć, To z pewnością nie będzie ten-jestem pozytywną osobą i ... takich wierszy będę się uczyć.
    Powodzenia w dalszym tworzeniu, ma pan talent!!!
    ps. Trochę radości "wrzucić" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również witam.
      Przepraszam, że tak długo nie odpisywałem, dawno nie zaglądałem do sekcji komentarzy i w ogóle na bloga. Dziękuję za uznanie, może w innych wierszach znajdziesz coś dla Siebie. Chociaż, przeważa w nich turpizm to jednak jest sporo 'normalnych' wierszy między nimi.
      Pozdrawiam. :)

      Usuń